طراحی داخلی ویلا تریبلکس

طراحی داخلی ویلا تریبلکس

طراحی داخلی ویلا تریبلکس می تواند چیزی متفاوت از فرایندی باشد که در خصوص طراحی داخلی ویلاهای فلت داریم. زمانی که شما با یک فضای سه طبقه در طراحی داخلی ویلاهای تریبلکس روبرو هستید، علاوه بر گستردگی مساحت، باید تقسیم محوطه ها را به شکلی انجام دهید که توازن و توزیع فضا در طراحی ویلا به درستی انجام شده و دسترسی به بخش های مختلف، برای افرادی که در ویلا مستقر می شوند، با سهولت و جذابیت همراه باشد.

الگوهای طراحی داخلی ویلا تریبلکس

الگوهای طراحی داخلی ویلا تریبلکس را می توان در فرمت های زیر جای داد:

پخش اتاق خواب ها در طبقات در طراحی داخلی ویلا تریبلکس

در مدرن سازی ویلاهای جدید، پخش اتاق خواب ها در طبقات مختلف جایگاهی برای خود به دست آورده است. این در حالی می باشد که پیش از این بیشترین مدل طراحی اتاق خواب ها در یک ویلای دوبلکس یا تریبلکس، به شکل متمرکز و در بالاترین طبقه ویلا بود. اما با توجه به سبک های طراحی جدید، متمایز ساختن طبقات قرارگیری اتاق خواب ها نیز موضوعیت پیدا کرده است. با این وجود تصمیم نهایی در این خصوص ترکیبی از نظر کارفرما و مشتری و همین طور طراح و مجری کار خواهد بود.

وید در طراحی ویلا
مشاهده

متمرکزسازی اتاق خواب ها

در بسیاری از مواقع اتاق خواب ها به صورت متمرکز یک طبقه از ویلا را به خود اختصاص می دهند و در اکثر مواقع این آخرین و بالاترین طبقه ویلا است. به این شکل زمانی که با یک ویلای تریپلکس روبرو هستیم، برای متمرکزسازی اتاق خواب ها، طبقه سوم ویلا به این موضوع اختصاص می یابد. اگر چه این یک قانون لغو نشدنی نیست و می توان بر حسب سلیقه و شرایط ویلا، طبقه دوم را نیز به صورت متمرکز به اتاق خواب ها اختصاص داده و هر چند اتاقی که قرار است مطابق متراژ در این ویلا طراحی و تعبیه شود، در طبق دوم جای خواهند گرفت.

به نظر می رسد که قرار گرفتن اتاق خواب های متمرکز در طبقه سوم یک ویلای تریپلکس به مراتب جذاب تر و استانداردتر باشد. زیرا علاقه مند نیستیم که برای رسیدن به طبقه سوم که احتمالا محل سالن پذیرایی خواهد بود، نیاز به عبور از مسیر اتاق خواب ها باشد. از این روی در صورتی که بخواهید مسیر یک طراحی داخلی ویلای تریبلکس حرفه ای را دنبال کنید؛ اتاق خواب ها باید به صورت متمرکز در طبقه سوم ویلا قرار بگیرند.

طراحی پنجره شاه نشین
مشاهده

طراحی ویلا تریبلکس

ویلای تریبلکس

طراحی ویلای تریبلکس

طراحی پلان ویلا تریبلکس

جداسازی سرویس ها و آشپزخانه در طراحی داخلی ویلا تریبلکس

ممکن است شما ترجیح بدهید که آشپزخانه در طبقه همکف قرار گرفته (چنان که در بیشتر مدل های طراحی ویلاهای دوبلکس یا تریبلکس به همین ترتیب است.) و سرویس های بهداشتی نیز به صورت متمرکز در طبقه همکف باشند. البته در این صورت لازم خواهد بود که حتما در سایر طبقات ویلا نیز حداقل یک سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. منطقی نیست که برای استفاده از سرویس بهداشتی، نیاز به مراجعه به طبقه اول باشد و باید حداقل اتاق خواب های مستر در هر طبقه، تعبیه شده باشد. از این روی اگر چه می توان آشپزخانه را به صورت کاملا منفرد در طبقه همکف قرار داد، اما لازم است که در هر یک از طبقات یک ویلای سه طبقه، از سرویس بهداشتی کامل استفاده شود.

البته انواع طراحی داخلی ویلای تریبلکس به این الگوها محدود نمی شود و شما می توانید الگوهای مدرن تری را برای طراحی داخلی ویلای رویایی خود در نظر بگیرید.

هزینه طراحی داخلی ویلا تریبلکس چقدر است؟

بسته به این که مساحت ویلای شما چقدر بوده و در هر یک از طبقات، چه محوطه هایی را برای طراحی در نظر گرفته باشید، هزینه طراحی داخلی ویلا متفاوت خواهد بود و باید این مورد را پیشتر مد نظر قرار داده باشید. با سپردن این امور به دست تیم های حرفه ای و متخصص در این حوزه، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی موثر به عمل آورده و در نهایت بهترین طراحی و اجرای پروژه را تجربه کنید.

تکنیک طراحی نمای ویلا
مشاهده

سخن پایانی

در بالا مدل هایی از طراحی داخلی ویلا تریبلکس را دنبال کردیم. شما برای ساخت و طراحی چنین ویلایی، به چه گزینه ها و المان هایی توجه کرده و چه سلیقه ای را برای پیاده سازی طراحی و اجرای آن دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سیدعلی بردبار

    شما پیج اینستا هم دارین؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370