محوطه سازی باغ ارزان

هزینه های محوطه سازی باغ

اگر تصمیم دارید با محوطه سازی باغ ارزان در هزینه های طراحی فضای سبز، صرفه جویی به عمل آورید، روش های مختلفی می تواند به شما کمک کند. کافی است که این کار را با کمی دقت و استفاده از پتانسیل های موجود انجام داده و در هزینه های خود کاهش قابل توجه ایجاد کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم چطور می توان محوطه سازی باغ ارزان را در عین زیبایی و ساختار بخشیدن به محوطه، صورت داد.

چطور محوطه سازی باغ ارزان را انجام دهیم؟

محوطه سازی باغ ارزان تابعی از فاکتورهای زیر است:

استفاده از بذر و نهال های ارزان

شما می توانید از بذر و نهال های ارزان استفاده کرده و محوطه سازی را به شکلی زیبا و در عین حال با هزینه کمتر اجرا نمایید. به این ترتیب شانس آن را خواهید داشت تا در ضمن زیباسازی و سرسبزسازی فضای تحت اختیار خود، هزینه کمتری خرج کنید.

محوطه سازی ارزان

صرفه جویی در نورپردازی

در بحث نورپردازی نیز می توانید صرفه جویی قابل توجهی انجام دهید. کافی است که به جای به کار بردن چراغ های ال ای دی گران قیمت، از نورپردازی معمولی استفاده کرده و پیچ و تاب زیادی به طراحی نورپردازی خود ندهید. به این ترتیب تنها از نورپردازی تاکیدی استفاده کرده و برخی از مناطق که می خواهید نور بیشتری داشته باشند را به این شکل، با نور همراه سازید. در این شرایط نیازی نیست که حتما از طراح و مجری نورپردازی استفاده کنید و استفاده از لامپ های مناسب در قسمت هایی که لازم است، کفایت خواهد کرد.

اصول طراحی ویلای مدرن فلت
مشاهده

نورپردازی محوطه سازی ارزان

حذف تجهیزات اضافی در فضای سبز

برای آن که محوطه سازی باغ ارزان را انجام دهید، می توانید از برخی از تجهیزات اضافی صرف نظر کرده و آن ها را حذف نمایید. به طور نمونه ضرورتی ندارد که حتما در باغ ایجاد استخر داشته باشید و می توانید با حذف استخر به صرفه جویی قابل توجهی دست یابید.

همین طور اقلامی چون آلاچیق، زمین بازی و غیره نیز می تواند از فضای سبز شما حذف شده و به این شکل در هزینه هایتان صرفه جویی به عمل آید.

هزینه محوطه سازی باغ

کاهش هزینه ها در حصارکشی

در محوطه سازی باغ ها، با حصارکشی فضاهای مختلفی به وجود می آید که سبک های مختلف آن ها، هزینه های مختلفی دارند. بسته به این که کدام یک از این سبک های حصارکشی را انتخاب کرده باشید، هزینه متفاوتی برایتان ایجاد خواهد شد. با این همه با انتخاب یک الگوی حصارکشی ساده و وسایل و تجهیزات ارزان قیمت، می توانید صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها ایجاد کنید.

جهت استعلام قیمت محوطه سازی باغ با کارشناسان باغ ایرانی تماس بگیرید.

در نهایت شما می توانید با مراجعه به یک تیم طراحی و محوطه سازی باغ که سطح دریافت هزینه پایین ترین داشته باشد، محوطه سازی باغ ارزان را پیاده سازی کنید. در این تیم ها، کلیه هزینه های اضافی از پروژه کسر شده و تیم طراحی، الگویی را به مشتری پیشنهاد خواهد کرد که کمترین هزینه ها را همراه داشته باشد.

ساخت ویلا نیم پیلوت
مشاهده
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370