انواع باربیکیو باغی

انواع باربیکیو باغی

اگر تصمیم دارید در محوطه سازی ویلا و باغ، از باربیکیو استفاده کرده و مزایای آن را در تجهیزات تکمیلی و رفاهی فضای سبز خود داشته باشید، لازم است که پیش از هر چیزی انواع باربکیو باغی را شناخته و بتوانید از میان آن ها، بهترین انتخاب را داشته باشید. با نگاهی به جلوه ظاهری انواع باربیکیو می توانید تفاوت های کلی و ابتدایی آن ها را متوجه شوید که در بدو امر به تفاوت های ابعادی منتهی خواهد شد.

اما با دقت بیشتر و مطالعه مشخصات محصولات، متوجه تفاوت های ریزتری در مدل های مختلف باربیکیو خواهید شد. این اگر چه در طراحی ویلا به صورت ابتدایی موثر نیست؛ اما احتمالا با دانستن این که چه مدل باربیکیو را می خواهید خریداری کنید، جایگذاری آن را نیز از قبل در طراحی ویلا قرار خواهید داد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره انواع باربیکیو باغی بیشتر بدانیم.

انواع باربیکیو باغی کدامند ؟ 

باربیکیو یا همان کباب پز نیز دارای تنوع بالایی در مدل های خود بوده و درست مانند سایز تجهیزات آشپزخانه ای صنعتی، در این گروه نیز می توانید با جستجوی مناسب، محصولی سازگار با فضای بالکن یا باغ ویلا انتخاب کنید.

طراحی ویلای کوهستانی
مشاهده

در یک دسته بندی کلی، می توان انواع باربیکیو باغی را در دو گروه باربیکیو گازی و باربکیو ذغالی جای داد. با این حساب باید پیش از هر چیزی تصمیم بگیرید که آیا قصد خرید یک باربکیو گازی را دارید یا باربکیو ذغالی را ترجیح می دهید.

باربیکیو گازی

باربیکیو گازی معمولا برای فضای آزاد و باز مناسب است و شما می توانید آن را به گاز شهری متصل کرده یا از کپسول های گاز قابل حمل به جای آن استفاده کنید. برای طبخ سریع کباب و بی دردسر بودن روشن کردن کباب پز، دستگاه باربیکیو گازی گزینه به مراتب مناسب تری خواهد بود. این در حالی است که برای روشن کردن باربکیو ذغالی، کمی زمان نیاز خواهید داشت و همین طور تمیزکاری و نظافت آن نیز انرژی بیشتری می طلبد.

دقت داشته باشید که برای خرید یک باربیکیو با کیفیت بالا، به بخش های پایینی آن توجه داشته باشید که حتما از لایه آلومینیومی با کیفیت بالا برخوردار باشد. همین طور تک شعله یا دو شعله بودن باربیکیو محل پرسش دیگری خواهد بود که باید حین خرید به آن توجه کنید.

باربیکیوهایی که دارای میله استیل سرامیکی هستند، غالبا گزینه به مراتب بهترین به شمار می آیند. البته ما خرید باربیکیوهای دارای ورق خم شده استیل ضد زنگ را توصیه نمی کنیم، زیرا گرما در این نوع کباب پزها تضعیف شده و تمیز کردن آن ها نیز به شکلی دیگر مشکل خواهد بود.

طراحی فضای سبز میدان و تکنیک های آن
مشاهده

باربیکیو

باربیکیو فضای باز

باربیکیو ذغالی

یکی دیگر از گروه های کباب پز، باربیکیوهای ذغالی هستند که حال و هوای بسیار جذاب تری را در استفاده از آن ها می توان تجربه کرد و بیشتر افراد برای خرید کباب پز به دنبال این مدل ها هستند. این دسته از کباب پز ها با ذغال روشن شده و برای استفاده از آن ها، باید زحمت به نسبت بیشتری را تجربه کنید و البته زمان بیشتری نیز برای روشن کردن آن ها نیاز خواهد بود. اگر قصد تهیه کباب دارید، باربیکیو های ذغالی، گزینه به مراتب مناسب تری برای طعم ذغال دارند. معمولا باربیکیوهای ذغالی ظاهری گرد و شبیه به یک کتری دارند و اگر کباب کردن گوشت ها را روی این نوع کباب پزها امتحان کنید، طعم دودی فوق العاده ای به خود خواهند گرفت.

باربیکیو ذغالی

باربیکیو باغی

همین طور شما می توانید در میان انواع باربیکیوهای ذغالی، انواع شبکه ای آن ها را نیز بیابید که دارای طرفداران بیشتری هستند. این نوع از کباب پز ذغالی دارای یک سینی ذغال است که می توان از طریق آن شدت گرمای وارد شده به سطح باربیکیو را تنظیم کرده و در صورتی که نیاز به گرمای مستقیم کمتری باشد؛ به این صورت کنترل آن ممکن خواهد بود.

طراحی ویلا نمای رومی
مشاهده

کلام آخربا جستجو میان انواع مدل های باربیکیو می توانید بهترین مدل ها را از میان انواع باربیکیو گازی یا باربکیو ذغالی انتخاب کرده و در هر گروه نیز باربیکیو مناسب محیط مورد نظر خود را خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که بهترین نوع باربکیو لزوما گران قیمت ترین آن ها نیست و شما باید بهترین مدل را در تناسب با نیاز خود و محیط باغ یا بالکن ویلا، انتخاب و خریداری کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370