خرید و فروش نهال گردو

خرید و فروش نهال گردو

نهال گردو در انواع مختلف بوده و خرید و فروش نهال گردو نیز در گونه های متنوع صورت می گیرد. نهال گردو پالیز، نهال گردو سانلند، نهال گردو اسرائیلی، نهال گردو محلی تویسرکان، نهال گردو فرانکت یا فرانسوی، نهال گردو لارا آمریکایی، نهال گردو پاریزین فرانسوی، نهال گردو چندلر، نهال گردو سجنوو یوگوسلاوی، نهال گردو خوشه ای تخم مرغی، نهال گردو فرنور، نهال گردو روند، نهال گردو وینا، نهال گردو کاما، نهال گردو توسرخ، نهال گردو رقم جمال، نهال گردو پکان آمریکایی، نهال گردو مراغه، نهال گردو یالووا 1، نهال گردو یالووا 3، نهال گردو یالووا 4، نهال گردو هارتلی، نهال گردو کانادایی و … از بهترین و مشهورترین نهال های گردو هستند.

نکته ای که باید یادآوری شود این است که برای خرید و فروش نهال از هر نوع میوه یا گونه های تزییناتی بهتر است که اطلاعات کاملی در خصوص انواع آن و شرایط آب و هوایی مناسب با آن نهال داشته باشید. 

خرید و فروش نهال گردو

در اینجا نگاهی به انواع نهال های گردو و شرایط کشت و باردهی آن ها پرداخته و بهترین آن ها از نظر کشت در موقعیت جغرافیایی ایران را بررسی می کنیم. با این همه این توضیحات نمی توانند برای انتخاب و تصمیم گیری خرید نهال گردو یا هر نهال دیگری کافی باشند و لازم است که حتما پیش از خرید نهایی، مشاوره های لازم به جهت بررسی شرایط آب و هوایی، موقعیت خاک و زمین تحت کشت و غیره صورت پذیرد.

خرید و فروش نهال گردو محلی تویسرکان

گردو محلی تویسرکان از مشهورترین گردوهایی است که در ایران یافت می شود. اما جالب است بدانید که رسیدگی به این نهال گردو و پرورش و کشت آن، مراحل به مراتب سخت تری نسبت به سایر نهال های گردو دارد. نهال گردوی تویسرکان، نیاز به سمپاشی زیادی داشته و برداشت محصول از آن نیز کمی سخت تر از سایر موارد است.

خرید و فروش نهال گردو سانلند

اگر قصد خرید نهال گردو برای مناطق با رطوبت و سطح بارش بالا را دارید، نهال گردو سانلند برای شما مناسب خواهد بود. رشد این نهال با سرعت زیادی همراه بوده، اما از طرفی گل دادن آن با تاخیر نسبت به سایر نهال های گردو صورت می گیرد.

تیم باغ ایرانی سال ها در حوزه ی پرورش و فروش نهال گردو و سایر میوه های خاص فعالیت می کنند جهت سفارش با آن ها تماس بگیرید. 

نهال گردو اسرائیلی

نهال گردو اسرائیلی، میوه گردو پوست کاغذی داده و برای شهرهای جنوبی پاسخ گویی خوبی خواهد داشت. این درخت پس از رشد، بسیار مرتفع شده و می تواند مرز 20 متر را رد کند.

طراحی فضای سبز حیاط خانه
مشاهده

خرید و فروش نهال گردو پالیز

این نهال گردو را باید یکی از بهترین نهال های گردو دانست که با داشتن مقاومت نسبت به سرما، طرفداران زیادی دارد. رنگ سبز تیره پوسته و ظاهر تخم مرغی شکل نهال گردو پالیز، بر شهرت آن افزوده است.

نهال گردو فرانکت فرانسوی

میوه این نهال گردو نیز پوست نازک بوده و رسیدن محصول آن کمی با  تاخیر نسبت به سایر درخت های گردو همراه خواهد بود. محل کشت این نهال می تواند متغیر بوده و سازگاری آب و هوایی مناسبی دارد.

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر در دسته نهال های گردو آمریکایی قرار می گیرد. اگر دیررس بودن نهال گردو برایتان اهمیتی نداشته باشد، خرید نهال گردو چندلر را توصیه می کنیم. ای نهال گردو سازگاری آب و هوایی خوبی دارد، اما همان طور که گفتیم میوه آن دیررس است.

نهال گردو پاریزین فرانسوی

این نهال نیز دارای ریشه فرانسوی بوده و بسیار خوشمزه و خوش خوراک است. این نهال گردو در مقابل آب و هوای سرد، مقاومت قابل توجهی دارد و البته میوه دادن آن نیز کمی دیرهنگام است.

خرید و فروش نهال گردو لارا آمریکایی

نهال گردو لارا برای مناطق با آب و هوای معتدل یا گرمسیری مناسب بوده و در قیاس با نهال گردو پایریزین نیز زودتر به شکوفه و میوه می رسد. برداشت محصول این نهال نسبتا راحت بوده و طعم گردوی آن نیز خوشمزه و دلچسب است.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور دارای ریشته فرانسوی بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل سرما است. جالب است بدانید که هر یک از شاخه های نهال گردو فرنور، قادر هستند چیزی نزدیک به 8 تا 10 گردو تحویل داده و از این جهت خرید نهال گردو فرنور دارای صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز می باشد.

نهال گردو روند

این نهال گردو دارای ریشه ایتالیایی بوده و گردوی به دست آمده از آن، دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی است و می توان از آن ها به عنوان گردوی لوکس یاد کرد. اگر تصمیم به خرید نهال گردوی روند دارید، بای برای دیر رس بودن آن نیز آمادگی داشته باشید. به واقع همان قدر که محصول این نهال گردو مرغوب است، مراحل رسیدگی به آن نیز سخت تر به نظر می رسد.

خرید و فروش نهال گردو سجنوو

نهال گردو سجنوو دارای ریشه یوگوسلاوی بوده و بهترین نوع نهال گردو برای کاشت در مناطق شدیدا سردسیر است. این نهال گردو مقاومت عالی در مقابل سرما و یخبندان داشته و تاب آوری کامل در این شرایط آب و هوایی از خود نشان می دهد.

اصول طراحی باغچه
مشاهده

نهال گردو خوشه ای تخم مرغی

این را باید بی شک یکی از بهترین نهال های گردو دانست که در کشور ما کشت می شود. زودرس بودن میوه این درخت و مراحل رسیدگی و ساماندهی ساده آن باعث می شود که خرید و فروش نهال گردو خوشه ای تخم مرغی از مقرون به صرفه ترین انواع خرید نهال گردو به شمار آید.

خرید و فروش نهال گردو وینا

نهال گردو وینا بسیار زود رسیده و میوه می دهد. این نهال به درختی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی تبدیل شده و حتی می تواند تا 100 سال باردهی داشته باشد. از این جهت اگر به دنبال خرید یک نهال گردوی پرثمر هستید، نهال گردوی وینا گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.

نهال گردو کاما

نهال گردو کاما برای کاشت در شهرهایی که در بخش های سردسیر کشور قرار گرفته اند، مناسب است. این نهال ارتفاع زیادی نگرفته و بازدهی به مراتب بهتری از سال 5ام کاشت به بعد خواهد داشت. البته در سال های ابتدایی نیز بار مناسبی دارد، اما اوج شکوفایی و میوه دهی آن را باید از سال 5ام به بعد انتظار داشته باشید.

خرید و فروش نهال گردو کانادایی

نهال گردو کانادایی به خوبی در شرایط آب و هوایی سردسیری مقاومت داشته و کشت آن در فصل زمستان نیز به خوبی صورت می گیرد. میوه درخت گردو کانادایی به شکل بیضی بوده و برداشت محصول بسیار خوبی از آن صورت می گیرد.

نهال گردو توسرخ

نهال گردو توسرخ از بهترین نهال های گردو است و رنگ سرخ آن فوق العاده به نظر می رسد. این نهال گردو دارای وجه فروش تزیینی بوده و در میان گردوهای گران قیمت قرار می گیرد.

نهال گردو پکان آمریکایی

گردو پکان آمریکایی دارای طعمی عالی بوده و پوسته قهوه ای رنگ آن، جلوه خاصی دارد. این نهال گردو در شرایط آب و هوایی گرمسیری رشد بهتری داشته و مقاومت قابل قبولی در برابر شرایط سردسیری نیز از خود نشان می دهد.

نهال گردو هارتلی

نهال گردو هارتلی منتسب به بانویی به نام مارتلی است که در دره ناپا این نهال را برای اولین بار کاشته و بار آن را به ثمر رساند. محصول این درخت گردو سبز خوش رنگی بوده و با آب و هوای معتدل و گرمسیری سازگاری  دارد.

اجرای فضای سبز پشت بام
مشاهده

نهال گردو رقم جمال

این نهال گردو دارای ریشه کاملا ایرانی اصل بوده و همان طور که از نام آن مشخص است، نام دکتر جمال عاطفی بر آن نهاده شده است. ارتفاع درخت آن به طور متوسط بوده و شاخه های متراکم دارد. این نهال گردو باردهی بسیار خوبی داشته و کاشت آن در هر هکتار می تواند تا 5 تن محصول گردو ارائه دهد. از این جهت می توان این نهال گردو را یکی از اقتصادی ترین نهال های گردوی قابل کاشت در کشور دانست.

خرید و فروش نهال گردو مراغه

نهال گردو مراغه از نیز مرغوبیت بالایی برخوردار است و ارتفاع آن حتی تا 30 متر نیز خواهد رسید. این درخت گردو با بالا رفتن سن، محصول بیشتری خواهد داد و زمانی که مرز 30 سالگی را رد کند، محصول آن به بیش از 70 کیلو خواهد رسید.

نهال های گردو یالووا

نهال های گردو یالووا بیشتر در کشور ترکیه کاشته شده و بهترین باردهی خود را در مناطق جغرافیایی دارای رطوبت بالا دارند. پوست میوه این نهال های گردو نسبتا ضخیم بوده و ثمره ای کوچک در قیاس با ظاهر خود میوه دارند.

کلام آخر

توصیه می کنیم که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن قصد کاشت نهال گردو و طراحی فضای سبز به موازات آن دارید، به انتخال نهال پرداخته و برای خرید و فروش نهال گردو حتما با متخصصان و کارشناسان باغداری این حوزه مشورت داشته باشید.

 

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370