صفر تا 100 ساخت ویلا در تهراندشت

صفر تا صد ساخت ویلا در تهراندشت

تهراندشت را به عنوان بهشت گمشده ای در ایران زمین می شناسیم که توانسته طی سال های اخیر به یک منطقه گردشگری لوکس تبدیل شود. از همین دوران، ساخت ویلا در تهراندشت نیز رونق بسیاری پیدا کرده و کسانی که به دنبال داشتن یک اقامتگاه تفریحی و پر از آرامش در طبیعت هستند، این منطقه را برای خرید یا ساخت ویلا در گزینه های اولویت دار خود قرار می دهند.

اما ببینیم برای ساخت ویلا در تهراندشت، چه مواردی حائز اهمیت بوده و چطور می توان بهترین منطقه و فرایند برای انجام این کار را انتخاب کرد.

ساخت ویلا در تهراندشت

تهراندشت در محدوده شهر کرج در استان البرز قرار گرفته است. برای دسترسی به این منطقه، می توانید از مسیر اتوبان تهران کرج اقدام کرده و یا کرج قزوین را پیش روی خود قرار دهید. با عبور چند کیلومتری از شهر کرج، به ورودی تهراندشت خواهید رسید.

تهراندشت در واقع در همان منطقه کردان (در موقعیت جغرافیایی روبروی آن) قرار گرفته است. در حقیقت کردان در بخش شمالی اتوبان کرج قزوین جای داشته و تهراندشت در بخش جنوبی آن قرار دارد.

برای ساخت ویلا در این منطقه، می توانید یکی از موقعیت های جغرافیایی برتر آن که دارای سرسبزی بیشتری باشد را انتخاب کنید. البته به طور کلی تهراندشت منطقه ای خوش آب و هوا، سرسبز و مملو از باغ های میوه است.

فروش نهال میوه
مشاهده

ساخت و ساز ویلا در این منطقه رواج زیادی داشت و در حال حاضر شما می توانید انواع ویلاهای ساده تا لوکس و لاکچری را در تهراندشت مشاهده کنید. در صورتی که بخواهید بهترین ویلای شخصی را در این منطقه داشته باشید، ساخت یک ویلا با محوطه فضای سبز و باغ ویلایی توصیه می شود که بهترین و جذاب ترین محل برای استراحت های تابستانی و زمستانی را برای شما فراهم خواهد ساخت.

چرا ساخت ویلا در تهراندشت توصیه می شود؟

اما ببینیم مزایای ساخت ویلا در تهراندشت چیست که تا این اندازه توصیه می شود:

نزدیکی به تهران

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ تهراندشت به تهران نزدیک بوده و تنها چند کیلومتری از شهر کرج فاصله دارد. از این روی برای ساکنان کرج و تهران، داشتن ویلا در تهراندشت مساوی با مدت زمان نه چندان طولانی رانندگی و رسیدن به ویلا و بازگشت به خانه در شهر کرج یا تهران است.

داشتن آب و هوای خوب

آب و هوای منطقه تهراندشت نیز چون کردان فوق العاده بوده و می توانید در اینجا ریه هایتان را از هوایی پاک و تمیز پر کرده و لذت زندگی در طبیعتی بکر و پاک را بچشید. نشاط و روح تازه ای که در آب و هوای این منطقه جریان دارد، برای هر کسی لذت بخش و امیدوارکننده خواهد بود.

ساخت ویلا به سبک روستیک
مشاهده

دسترسی به آب فراوان

یکی از مسائلی که همیشه در زمان ساخت ویلا با آن چالش داریم، ساخت استخر و موضوع تامین آب استخر، به ویژه در فصل تابستان است. در واقع اکثر اوقات علاقه مند به استفاده از استخر در فصل تابستان هستیم و در صورتی که منطقه جغرافیایی ساخت ویلا با محدودیت منابع آبی روبرو باشد، موضوع  تامین آب استخر و تعویض آن، مشکل ساز خواهد بود.

در خصوص تهراندشت، خوشبختانه با چنین مشکلی به هیچ وجه روبرو نیستیم و آب فراوان و منابع آب این منطقه، همین طور آب های زیرزمینی به راحتی در دسترس بوده و موضوع استخر ویلاها از پیش حل شده اند.

سرسبزی

در بالا نیز اشاره کردیم که این منطقه به لحاظ سرسبزی، باغات فراوان میوه و … در تراز اول قرار داشته و اگر علاقه مند به زندگی در یک منطقه جغرافیایی شبیه به بهشت برین هستید، حتما توصیه می کنیم که از تهراندشت دیدن داشته باشید.

خرید باغچه در تهراندشت

در صورتی که با محدودیت بودجه روبرو هستید، می توانید به جای خرید یک باغ و ویلای لوکس در تهراندشت، به خرید باغچه در این منطقه جغرافیایی قناعت کرده و همچنان بتوانید یک فضای سرسبز و جذاب در این بهشت گمشده داشته باشید.

محوطه سازی باغ با کمترین هزینه
مشاهده

کلام آخر

شما چه نظری در خصوص ساخت ویلا در تهراندشت دارید؟ در صورتی که بخواهید ویلای شخصی خود را بسازید کدام منطقه اطراف تهران و کرج را ترجیح می دهید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370