معرفی کفپوش های طراحی فضای سبز

کفپوش

آیا در انتخاب کفپوش برای ویلا یا باغ خود دچار سردرگمی شده اید ؟ به شما حق می دهیم چرا که کفپوش ها نقش پررنگی در جلوه گری بیشتر پروژه های طراحی فضای سبز دارند. اغلب در زمان مشاهده یک فضای سبز طراحی شده، یکی از قسمت هایی که توجه ما را به خود جلب می کند، نوع طراحی کفپوش هاست. در اجرای کفپوش ها، زیباسازی و در عین حال مقاومت مواد استفاده شده، مدنظر قرار می گیرد.

در حال حاضر تنوع خوبی در طراحی کفپوش های طراحی فضای سبز به چشم می خورد که این موضوع، انتخاب را برای شما به عنوان مشتری آسان تر خواهد کرد. گاهی مشاهده نمونه های طراحی شده کفپوش، به خلق ایده های نو در این زمینه کمک می کند. بنابراین با ما همراه باشید؛ تا نکاتی را در خصوص پیاده سازی این قسمت از طراحی و اجرای فضای سبز برای شما یادآوری کنیم.

 

قیمت کفپوش های طراحی فضای سبز

با توجه به گستردگی و تنوع مصالح جهت اجرای کفپوش درپروژه های محوطه سازی، با قیمت های متفاوتی روبه رو خواهید شد. مصالح سست جزء ارزان ترین مواد برای طراحی کفپوش ها محسوب می شوند. مصالح سست نظیر خرده سنگ ها، شن ها که با سیمان و مواد چسبنده ترکیب شده و در ساخت کفپوش برای مناطق غیر رسمی در طراحی فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی فضای سبز در تهران
مشاهده

معرفی مصالح مناسب کفپوش های طراحی فضای سبز

اسلیت ها

اسلیت ها، سنگ های ورقه ای به ضخامت حداقل 5 سانتی متر هستند. این سنگ ها دارای شکل هندسی منظمی نبوده و در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند. اسلیت ها در زیرسازی و فرش کردن کف ویلاها، باغ ها، پارک ها و غیره بسیار کاربرد دارند. این سنگ ها در رنگ های متفاوتی مانند قهوه ای، زرد، سبز، سفید و سرخ موجود هستند.

کفپوش اسلیت

ماسه سنگ

یکی از مصالحی که در طراحی کفپوش ها، مقاومت و پایداری بالایی دارند، ماسه سنگ ها هستند. این سنگ ها در ابعاد و اندازه های مختلف در دسترس می باشند. با توجه به سازگاری این مصالح با تمامی ایده های دکوراسیون فضای سبز، در پروژه های محوطه سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

کفپوش سنگی

شن تزیینی

قطعا شن های تزیینی در طراحی فضای سبز شهری، پارک ها و غیره بسیار دیده اید. شکل ظاهری این سنگ ها بسیار صاف و نرم است و در اطراف سواحل و پهنه های آبی یافت می شوند. این شن های نخودی دارای رنگ بندی متنوعی نظیر زرده نخودی، فندقی، طیف های خاکستری، سفید و مات، در دسترس هستند.

کفپوش گیاهی

 

اصول طراحی ویلای مدرن فلت
مشاهده

استفاده از گیاهان در طراحی کفپوش های طراحی فضای سبز

معمولا استفاده از گیاهان در اجرای کف پوش محوطه سازی ویلا، بسیار مورد پسند مشتریان است. نکاتی که در انتخاب کفپوش گیاهی باید در نظر گرفته شود، شرایط آب و هوایی منطقه است. اجرای کف پوش های گیاهی در مناطق پرباران و مرطوب که نیازی به آبیاری ندارد، بسیار توصیه می شود. در مناطق گرم و خشک به دلیل شرایط سخت نگهداری و کم آبی، بهتر است از مصالح و یا چمن های مصنوعی استفاده گردد.

 

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید post

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • عزیز بهرامی

    هزینه مشاوره آنلاین و حضوری باهم متفاوته

    پاسخ
  • غلام منصوری

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370