قطع به بقین می توان گفت که پروژه طراحی شهرک مسکونی شهریار، یکی از پیچیده ترین و البته، جذاب ترین پروژه های طراحی ویلا در مجموعه آی آر گیردینو (باغ ایرانی) بوده است. آی آر گیردینو، متخصص پروژه های ویلاسازی در سراسر ایران است که به پشتوانه تجربه زیاد، دانش بروز و کادری مجرب، قادر به ساخت و پیاده سازی پیچیده ترین ایده های طراحی ویلا نیز می باشد.

با نگاهی به تصاویر پروژه طراحی شهرک مسکونی شهریار، ظرافت و دقت را در کلیه بخش های طراحی و محوطه سازی باغ را به خوبی مشاهده می کنید. برای طراحی روف گاردن، از سقف ساختمان اصلی ویلا استفاده شده است. دورتادور این فضا گلکاری شده و بخشی از آن هم به قرار دادن میز و صندلی ها اختصاص داده شده است. طراحی نمای ساختمان اصلی ویلا، ترکیب شیشه، چوب و گیاهان است که با هنرمندی پیاده سازی شده است.

در گوشه دیگری از فضا، یک آلاچیق سرپوشیده وجود دارد که نمای آن ترکیب چوب و سنگ است که در آن می توان، تابستان ها از گرما و زمستان ها از سردی هوا در امان ماند. استخر این پروژه، در ارتفاع مشخصی از سطح زمین اجرا شده است که با طی چند پله چوبی، می توانید به آن برسید و در حین آبتنی و شنا، از دیدن مناظر روبرو نیز نهایت لذت را ببرید. در یکی دیگر از گوشه های طراحی حیاط ویلا ، آبنمایی را می بینیم که کاملا مدرن و بروز طراحی شده است.

طراحی محوطه پروژه آلمان (کارفرما :جناب آقای شیخیان)
مشاهده

به طور کلی المان های به کار رفته در طراحی شهرک مسکونی شهریار، همگی در عین حال که ساده هستند، بسیار شیک و مدرن می باشند و نظر بیننده را به خود جلب می کنند.

تصاویر دیگری از بخش های مختلف این پروژه در آرشیو طراحی شهرک مسکونی شهریار موجود است که توانایی طراح را در طراحی پلان و قدرت تیم اجرایی را در پیاده سازی بخش های مختلف نشان می دهد. در همه این پروژه ها، چیدمان فضای سبز به شکلی متعادل و با رعایت نکات و استانداردهای لازم انجام شده است. ایده اجرای فضای سبز در چنین پروژه هایی، مورد مشورت و نظرسنجی قرار می گیرد تا از میان آن ها، بهترین گزینه انتخاب شود.

گیاهان استفاده شده در این پروژه، کاملا سازگار با شرایط آب و هوایی محیط بوده و در اغلب اوقات سال، زیبایی و سرسبزی خود را حفظ می کنند. اگر مایل به طراحی شهرک ویلایی خود هستید، با کارشناسان ما در آی آر گیردینو تماس بگیرید.

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370