بهترین منطقه برای ساخت ویلا در شمال ایران

بهترین منطقه برای ساخت ویلا در شمال

نیازی به اثبات نیست که چقدر استان‌‌های شمالی کشورمان برای تفریح، گردش مسافرت و حتی خرید و ساخت ویلا در شمال محبوب‌‌ می‌باشند. این موضوع را جاده‌‌های شلوغ و پر از ترافیک مسیرهای منتهی به مناطق شمالی کشور به خودی خود اثبات‌‌ می‌کنند.

آب و هوای بکر طبیعت سبز، نزدیکی به دریا، مردمان صمیمانه و غذاهای خوشمزه همه دلایلی برای این است که هر ساله مسافران زیادی از سراسر کشور و حتی کشور‌‌های دیگر به خطه شمال‌‌ می‌آیند.

در این مقاله از باغ ایرانی‌‌ می‌خواهیم برای آن دسته کسانی که قصد طراحی و ساخت ویلا در شمال کشور را دارند، بهترین مناطق را معرفی کنیم.  

استان گیلان 

زیباکنار

اگر‌‌ می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، یعنی هم ویلایی برای تفریح و استراحت داشته باشید و در عین حال‌‌سرمایه‌گذاری مناسبی انجام دهید، باید بگوییم که نرخ رشد قیمت ویلا در این منطقه به طور روزافزون بالا‌‌ می‌رود. این منطقه از جایی که به منطقه آزاد انزلی نزدیک است، رونق اقتصادی بالایی را تجربه‌‌ می‌کند، البته فرهنگ بالای مردم و وجود آب و هوای دلپذیر موجب شده است این منطقه ساحلی برای ساخت ویلا در شمال گزینه عالی باشد.  

کیاشهر

کیاشهر یک شهر همجوار با دریا، جنگل و تالاب است که لحظه لحظه اقامت شما را با طبیعت سبز پر‌‌ می‌کند. از جمله جاذبه‌‌های گردشگری کیاشهر شامل پارک جنگلی، تالاب بوجاق، پل چوبی و ساحل زیبای دریای خزر است. در این جا‌‌ می‌توانید به هر تفریح رویایی که دوست دارید، بپردازید از قدم زدن روی یک پل چوبی زیبا تا تفریح در کنار دریا. همه این موارد را در کنار آب و هوای خوب بگذارید تا قانع شوید چرا کیاشهر برای ساخت ویلا در شمال کشور مناسب است.  

منطقه آزاد انزلی

این منطقه با‌‌ سرمایه‌گذاری و آزادی‌های مالی بسیار همراه است. هم چنین، مراکز تفریحی بسیاری در این جا وجود دارند از جمله آکواریوم انزلی، شهربازی، پارک پرندگان، مرکز تفریحات دریایی مارینا کاسپین و غیره. در این منطقه‌‌ می‌توانید زمین‌‌های خوب مناسبی برای ساخت ویلا پیدا کنید.  

لشت نشا 

آب و هوا مناسب و خاک حاصلخیز از ویژگی‌‌ها مهم شهر لشت نشا است. در اینجا بازارهایی محلی، بافت تاریخی و رودخانه ارومشک بیش از هر چیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

اگر‌‌ می‌خواهید برای ساخت ویلا در لشت نشا بیشتر ترغیب شوید، باید بگویم که دسترسی به دریا، جنگل، مناطق کوهستانی و همچنین امکانات رفاهی در این شهر بسیار ساده است و در عین حال یک محیط دنج و خلوت و سرشار از آرامش را به شما هدیه‌‌ می‌دهد.

از همه مهم تر طبیعت‌‌های بکر و زیبایی در این شهر وجود دارد که همین امر موجب شده است نام آن را بهشت گیلان بنامند.

بهترین منطقه برای ساخت ویلا در شمال

مازندران

رامسر

رامسر به عنوان عروس مازندران مشهور است و واقعا نمایی از بهشت را جلوی چشمان شما‌‌ می‌آورد. کوه و دریا با تلاقی شگفت انگیزشان، منظره دیدنی را به وجود آورده‌اند. به جرات‌‌ می‌توان رامسر را یکی از لاکچری‌ترین شهرها در شمال کشور دانست و اگر موفق به ساخت ویلا در این جا شوید، در واقع باید بگوییم که‌‌ سرمایه‌گذاری با ارزشی نصیب‌تان‌‌ می‌شود.  

نوشهر

این منطقه با رشد و پیشرفت‌‌های زیادی مواجه شده است و در عین حال یک شهر ساحلی بسیار دنج و آرام محسوب‌‌ می‌شود که دسترسی به امکانات رفاهی آن  بسیار ساده است. در این شهر دیگر مسئله ترافیک جاده اهمیتی ندارد، این در حالی است که‌‌ می‌تواند در هوای پاک و مطبوع آنجا به استراحت بپردازید و از همه مهمتر روزبه‌روز شاهد رشد سرمایه خود باشید.

نوشهر به تهران بسیار نزدیک است و این‌‌ می‌تواند یک امتیاز مثبت برای ساکنین استان تهران باشد، چرا که حتی آخر هفته‌‌ها نیز‌‌ می‌توانند در یک ویلای بی نهایت شیک و زیبا و البته دنج سپری کنند.  

آمل 

این شهر به استان تهران نزدیک است و به دلیل داشتن جنگل‌‌های انبوه معروف است. از طرف دیگر دسترسی به مکان‌‌های تفریحی و امکانات رفاهی در این شهر بسیار ساده است و همین امر موجب رشد ویلاسازی در این منطقه از شمال کشور شده است. از جایی که شهرستان آمل نسبت به سایر شهرهای ساحلی شمالی از دریا دور است، از قیمت مقرون به صرفه‌ای برای ساخت ویلا برخوردار است.

اگر به شدت به جنگل‌‌های سرسبز شمال علاقه دارید و ‌‌ می‌خواهید تعطیلات بی نهایت دلنشینی سپری کنید، شهر آمل را برای ساخت ویلا در شمال کشور از دست ندهید.

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید post
نقش رنگ در طراحی فضای سبز
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370