طراحی فضای سبز در شیراز

طراحی فضای سبز در شیراز

طراحی فضای سبز در شیراز موضوع این مقاله استدیو باغ ابرانی می باشد. در این مقاله سعی داریم تا خدماتی را که مجموعه ما در زمینه طراحی فضای سبز در شیراز انجام میدهد را بررسی کنیم. استدیو باغ ایرانی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی فضای سبز در شهر های بسیاری به هموطنان عزیز خدمات خود را ارائه کرده است.

تعدد مشتریان عزیز ما در شهر های مختلف باعث شده تا امکانات لازم و نیروی کار مخصوص به خود را در شهر های مختلف ایران گرد هم آوریم تا بتوانیم کامل ترین خدمات را ارائه کنیم. همانگونه که می دانید در سال های اخیر بحث طراحی فضای سبز و محوطه سازی ویلا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مانند گذشته دیگر طراحی فضای سبز شامل درخت کاری و کاشت گیاهان نمی باشد و با علم روز دنیا در حال تغییر می باشد.

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

طراحی فضای سبز در شیراز

بیشتر بخوانید:
محوطه سازی باغ

المان های فضای سبز

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم دیگر کاشت درختان و گل ها به معنای طراحی فضای سبز نیست و تنها اجزای کوچکی از آن هستند. طراحی فضای سبز امروزه از المان های متفاوتی تشکیل شده است که در ترکیب با هم فضا سازی زیبایی به منزل، ویلا، باغ و … ما می دهند. از انواع اجزا و المان های طراحی فضای سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبلمان باغی
  • حوض
  • استخر
  • آلاچیق
  • فلاورباکس ها
  • نورپردازی
  • پرگولا
  • گل و گیاه
  • استخر
  • برکه های مصنوعی
  • کف سازی و پیاده رو
  • رود های آب جاری

باید توجه داشت استفاده از هر یک از موارد بالا بستگی به فضای ما، مقدار بودجه، آب و هوای منطقه و … بستگی دارد. برای همین است که امروزه طراحی فضای سبز یک علم و تخصص تلقی می شود. ما در تمامی پروژه های قبلی خود مانند پروژه های طراحی فضای سبز در شیراز با توجه به تخصص خود توانسته ایم طرح های زیبا و منحصر به فردی را برای مشتریان خود طراحی و اجرا کنیم.

طراحی و اجرای فضای سبز پارک
مشاهده

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

طراحی فضای سبز در شیراز

بیشتر بخوانید:
طراحی فضای سبز

مراحل پروژه های طراحی فضای سبز در شیراز

بطور کلی طراحی فضای سبز دارای مراحل یکسانی است اما باتوجه به فاصله ی شیراز از تهران کمی این مراحل متفاوت است که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت. مراحل پروژه های طراحی فضای سبز در شیراز عبارتند از:

  1. بررسی زمین از طریق عکس ها و ویدئو های ارسالی توسط شما
  2. بررسی ویژگی های موقعیت مکانی و آب و هوای زمین شما
  3. طراحی اولیه و اتود فضای سبز شما
  4. الویت بندی نیاز ها و المان هایی که می توان استفاده کرد
  5. طراحی نهایی و برآورد هزینه و مدت زمان اجرای طراحی
  6. اجرای پروژه طراحی فضای سبز اختصاصی شما
  7. بازرسی نهایی و تست کیفیت و در نهایت تحویل پروژه

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

هزینه طراحی فضای سبز در شیراز و اجرای آن

طراحی فضای سبز بصور کاملا داینامیک می باشد این به این معناست که المان های استفاده شده در طراحی متفاوت است. تفاوت المان ها باعث می شود تا هزینه های مربوط به آن کم و زیاد شود. همچنین هزینه های مربوط به طراحی و اجرای فضای سبز به عوامل دیگری نیز بستگی دارند.

از عوامل دیگری که در افزایش یا کاهش هزینه های شما تاثیرگذار خواهند بود می توان به مساحت زمین شما  اشاره کرد. برای مثال زمینی که بزرگتر است طبیعتا مقادیر بیشتری گل و گیاه احتیاج دارد و یا زمینی که کوچک تر باشد استخر کوچک تری نیاز دارد. تمامی این موارد می توانند در هزینه های شما تاثیر داشته باشند.

یک عامل مهم در هزینه های اجرای فضای سبز شما این است که مکان زمین شما کجاست؟ برای مثال اگه مسیر دسترسی به زمین شما مناسب نباشد طبیعتا هزینه های حمل مصالح بیشتر خواهد شد و این برروی هزینه های شما تاثیر خواهد گذاشت.

در آخر باید به این مسئله اشاره کنیم که تا زمانی که کارشناسان ما زمین شما را بررسی نکرده باشند نمی توانیم به طور دقیق به شما بگوییم که هزینه طراحی فضای سبز یا اجرای آن چقدر می شود بهتر است قبل از هر کاری با کارشناسان استدیو باغ ایرانی تماس گرفته تا بصورت رایگان به شما مشاوره بدهند و شما را از هزینه های تقریبی کار آگاه سازند.

طراحی ویلای روستایی
مشاهده

طراحی فضای سبز در شیراز

بیشتر بخوانید:
طراحی ویلا

عوامل موثر بر طراحی فضای سبز در شیراز

شیراز مانند تمامی مناطق کشورمان ویژگی های آب و هوایی خاص خود را دارد. این منطقه گرم و خشک بوده و ویژگی های آب و هوایی متنوعی دارد. برای همین موضوع لازم است تا موارد بسیاری رعایت شود که در ادامه مشکلی برای شما ایجاد نشود.

مسئله مهم در این منطقه آب می باشد. بدلیل بارش های پراکنده و فصل های کم بارش و بدون بارش در این شیراز باید از ساخت استخر های بزرگ و استفاده از گیاهانی که آب زیاد و رطوبت نیاز دارند استفاده نکرد. مسئله ی مهم در طراحی فضای سبز در شیراز نوع گیاهانی است که در این منطقه باید استفاده کرد. بدلیل شرایط آب و هوایی خاص شیراز نمی توان از انواع گیاهان استفاده کرد و نیاز است تا از گیاهان مخصوص مناطق گرم و خشک استفاده کرد. این گیاهان آب کم تری می خواهند و در مقابل نور شدید آفتاب مقاومت بالایی دارند.

همچنین در محوطه سازی هایی که انجام می شود باید توجه شود که المان هایی که در جلوی تابش مستقیم آفتاب هستند باید بیشتر استفاده کرد. برای مثال نشیمن گاه هایی که ایجاد می شود حتما باید در زیر سایه درختان و یا سربسته ساخته شوند تادر تابستان های گرم این منطقه بتوانید از فضای باز و خنکای باد استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

طراحی فضای سبز توسط استدیو باغ ایرانی در شیراز

در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که نمونه های بسیاری در سرتاسر ایران اجرا کرده ایم که یکی از این مناطق شیراز می باشد. شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما یا مراجعه به پیج اینستاگرام استدیو باغ ایرانی نمونه کار های قبلی مجموعه را مشاهده کنید.

بازسازی ویلا و نوسازی در سراسر ایران
مشاهده

مهم ترین مسئله این است که ما از کارهای دیگران کپی برداری نمیکنیم و تمام طراحی فضای سبز انجام شده برای شما اختصاصی می باشد. در ابتدای کار قطعا متوجه تفاوت های مجموعه ما خواهید شد. در نظر داشته باشید که پس از تماس حتما اطلاعات دقیقی را به کارشناسان ما بدهید که در زمان طراحی و محاسبات بتوانند دقیق عمل کنند.

طراحی فضای سبز در شیراز

بیشتر بخوانید:
محوطه سازی ویلا

سخن پایانی

استدیو باغ ایرانی خدمات خود را در تمام مناطق ایران ارائه می دهد. توجه داشته باشید از پلان های طراحی شده برای دیگران برای فضای سبز باغ و یا ویلای خودتان استفاده نکنید. با ما همراه باشید و مقالات به روز ما را دنبال کنید.

استدیو باغ ایرانی می تواند در تمام مراحل در کنار شما باشد از مشاوره ی اولیه تا طراحی فضای سبز و حتی اجرای فضای سبز. توجه داشته باشید که مشاوره ی اولیه هزینه ای برای شما نخواهد داشت و می توانید بعنوان یک کارشناس با ما در تماس باشید و اگر مایل بودید در مراحل بعدی می توانیم همکاری داشته باشیم.

تمامی سوالات خود را می توانید از کاشناسان ما بپرسید و یا در انتهای همین مقاله در قسمت دیدگاه سوالات خود را مطرح کنید تا در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ داده شود. حتما از مقالات دیگر ما بازدید کنید تا جواب سوالات خود را پیدا کنید، تعدادی از این مقالات به شما در طول این مقاله پیشنهاد داده شده اند.

برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما در تماس باشید
09124682490

برای رای دادن روی ستاره ها کلیک کنید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
Call Now Buttonمشاوره رایگان 09363728370